Norwegia- dzień 32

Czwartek, 26 lipca 2012 · dodano: 16.08.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj już cieplej. 12 stopni! Norwedzy mówią, że jest to najzimniejsze lato w tym rejonie od 80 lat. My to mamy szczęście Obie pary butów mam już mokre. Ale trzeba jechać! Pod sklepem rozmawiamy z Polakiem- kierowcą tira. Nareszcie żegnamy się z główną drogą. Przejeżdżamy 40 km i w ostatnim momencie udaje nam się zdążyć na prom. Siadamy sobie wygodnie na kanapie i jemy ciastka. Podchodzi do nas Norweg zainteresowany naszymi rowerami. Mówi, że jego znajomi są w podróży rowerowej już od 2 lat. Po dobiciu do brzegu pedałujemy jeszcze kawałek dalej i rozbijamy się w punkcie widokowym. Niedaleko stoi samochód. Okazuje się, że to para polsko-czeska- Rafał i Irena. Trzy miesiące temu przyjechali do Finlandii, żeby odpocząć od stresującej pracy, którą rzucili. Trochę zwiedzają i pracują na ekofarmach za jedzenie i nocleg. Tydzień temu przyjechali do Norwegii. Umawiamy się, że porozmawiamy sobie jutro przy śniadaniu i idziemy spać, bo noc jest dzisiaj wyjątkowo chłodna.

Skalne graffiti:

Deszczowe wdzianko Łukasza:

Po północy wdrapałam się na skałę, żeby sfotografować zachód słońca: