Wrzosowa Kraina

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 15.08.2012 | Komentarze 2

Wieczorem umówiłam się z Anią, że pojedziemy do Przemkowa. Ostatni raz byłam tam 14 lat temu.. Spotkałyśmy się pod Kauflandem, gdzie dołączył jeszcze do nas Rafał i o 12.00 polnymi drogami dojechaliśmy do Chojnowa. Przerwa pod sklepem na lody i dalej już główną drogą do Chocianowa..Za miasteczkiem rozdzieliliśmy się- i tak ja pojechałam z Anią przez las do wsi Wysoka, a Rafał pomknął dalej asfaltem. Potem przez Rokitki dojechaliśmy do Przemkowa. Ania uruchomiła swoje znajomości, dzięki czemu otrzymaliśmy spory zestaw map. Popijając colę i kawę planowaliśmy kolejny etap wycieczki. Kiedy wyjechaliśmy jednak za miasto, napotkany miejscowy stanowczo odradził nam zwiedzanie okolicznych lasów. Powiedział, że ludzie stamtąd nie wracają. Nawet mieszkańcy Przemkowa gubią się we Wrzosowej Krainie:) Była już godzina 17.30. Postanowiliśmy więc wracać krótszą trasą do domu. W pewnym momencie Ania sprawdziła gps i okazało się, że oddaliliśmy się trochę od Chojnowa. Ale humory dopisywały, bo w trójkę jechało się zdecydowanie raźniej. Po drodze zajechaliśmy jeszcze na tajemniczą pustynię w środku lasu. Kierowaliśmy się cały czas drogą pożarową, aż w końcu udało nam się wyjechać z lasu na drogę do Bolesławca! Jest godz. 19.00. Do Legnicy już nie dojedziemy. Zapomniałam, że to nie Norwegia i po 20.00 już się ściemnia:) 20 km szybkim tempem do miasta i udaje nam się zdążyć na ostatni pociąg do Legnicy. Wprawdzie nie zobaczyłam Dębu Chrobrego, ale najważniejsze jest to, że udało nam się wydostać z Przeklętej Krainy:)