• Sprzęt Józek

Po pracy

Czwartek, 31 maja 2012 · dodano: 31.05.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj nudno. Po pierwsze- samotnie. Po drugie- na Józku. Po trzecie- za blisko Legnicy. Po czwarte- za wolno. Po piąte- za krótko.

Najpierw po pracy pojechałam na chwilę do miasta. Nie mogłam niestety nikogo namówić na rower. Postanowiłam, że pojadę gdzieś dalej sama na kolarzówce, skoro już przykręciłam do niej swoje pedały:) Nie udało się. Do Łukasza przyjechali goście. Nie wypadało więc wpaść tylko po rower. Wiedziałam, że jeśli tam pójdę, to już zostanę na dłużej i nigdzie nie wyjdę. Za długo się zastanawiałam i na rower wyszłam w końcu dopiero po 19.00 Wsiadłam na Józia i pojechałam za Legnicę potrenować podjazdy:) Najpierw przez Ziemnice udałam się do Kunic. Objechałam jezioro i wróciłam z powrotem do Ziemnic, skąd przez Grzybiany pojechałam do Koskowic. Tam zawróciłam i podjechałam na górkę przed Taczalinem. Często tam jeżdżę do mojej rodziny. Tym razem podjazd zmalał w moich oczach- myślałam, że nachylenie jest większe. Dosyć szybko wjechałam, po czym zjechałam i wróciłam do Legnicy przez Grzybiany.