Grodziec

Poniedziałek, 30 kwietnia 2012 · dodano: 30.04.2012 | Komentarze 2

Razem z Anią wybrałam się po raz drugi w tym roku na Grodziec. Do zamku dojechałyśmy przez Gniewomirowice, Miłkowice, Doboroszów, Wojciechów i Olszanicę. Podjazd poszedł znacznie sprawniej niż miesiąc temu:) Przed bramą spotkałyśmy młodego rycerza, który zbierał pieniądze na "odbudowę średniowiecza". Na dziedzińcu z kolei odbywał się zjazd fanów gier RPG, którzy wcielali się w role wikingów, golemów, elfów, krasnoludów i innych dziwnych postaci. Zrobiłyśmy sobie dłuższy postój czekając na walkę, która jednak się nie odbyła. Potem wróciłyśmy do Legnicy przez Zagrodno, Łukaszów, Lubiatów, Gniewomirowice. Szybki przejazd przez park i powrót na Piekary.

| 19:47 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Trochę się rozkręciłam:) Długi weekend i piękna pogoda, to trzeba korzystać:)
olomaster
| 19:31 poniedziałek, 30 kwietnia 2012 | linkuj Kobieta maszyna ! ;D Ja dzisiaj jeszcze czułem pilchowice a Ty już po tamtej wycieczce 140 kilometrów zrobiłas ;D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylisz