Leśne ścieżki i Stanisławów

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 6

Na dzisiejszą wycieczkę wybrałam się razem z Anią i Sylwią. Jeszcze wieczorem, kiedy rozmawiałam z Anią o planowanej trasie, umówiłyśmy się, że zrobimy ok. 50 km. O godz. 11 spotkałyśmy się pod Carrefourem, po czym udałyśmy się do lasu w okolicach Raszówki. Byłam tam pierwszy raz, ale teraz pewnie jeszcze nie raz wybiorę się w te rejony. Cisza, piękne krajobrazy, szutrowe ścieżki- idealne warunki do rekreacyjnej jazdy. Po krótkim odpoczynku nad jeziorem wróciłyśmy przez Bieniowice i Pątnów do Legnicy. Następnie z Anią pojechałyśmy na radiostację do Stanisławowa trasą, której jeszcze do tej pory nie znałam. Z Legnicy do Sichówka jechałyśmy prawie cały czas polnymi drogami. Po przejechaniu 60 km podjazd był już trochę cięższy niż zazwyczaj. Na górze spotkałyśmy żołnierzy, którzy ostro przygotowywali się do jakiejś misji- z karabinami w rękach zdobywali ruiny radiostacji:) Po powrocie do Legnicy okazało się, że niewiele nam w sumie pozostało do setki, więc wróciłyśmy znowu przez wały i park na Piekary, a potem pojechałyśmy do Koskowic i zawróciłyśmy. Odwiozłam Anię do domu, bo musiała być w domu przed 18.00 i wróciłam do Łukasza. I tak zamiast 50 km wyszło 100:) Dziękuję dziewczynom za mile spędzony dzień. Ani dziękuję także za propozycję wspólnej wycieczki oraz pokazanie kilku ciekawych tras. Czekam na kolejny taki wypad:)
Kategoria Ponad 100

| 21:58 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Ja nie mam aparatu:( Szkoda, bo chciałam sobie zrobić zdjęcie z tymi żołnierzami:P
jarekkar
| 21:37 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Karabiny to mieli nawet na duże kulki, paintballowe ;).
Fajną wycieczkę sobie zrobiłyście :). Tylko gdzie zdjęcia? :P
| 21:17 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Wiem, ale... tak dobrze wczuli się w rolę:)
rennsport
| 21:02 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj Hmm podejrzewam ze obrońcy stacji nie byli żołnierzami :P tylko cywilami przebranymi za żołnierzy :) A karabiny mieli na kulki :)
wirusek81
| 18:45 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj a w sumie od 50 - 100 to już tak naprawdę prawie żadna różnica, najgorsze jest pierwsze 20 :)
| 18:44 poniedziałek, 23 kwietnia 2012 | linkuj nie ma za co dziękować, polecam się na przyszłość ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iwkaz