Stanisławów

Środa, 18 kwietnia 2012 · dodano: 18.04.2012 | Komentarze 2

Odebrałam Cuba z serwisu i pojechałam do Stanisławowa na radiostację przez Winnicę. Po raz pierwszy wybrałam się sama na dłuższą przejażdżkę za miasto, a muszę przyznać, że trochę się bałam. Za Winnicą zauważyłam dwa psy biegnące po ulicy. Zatrzymałam się. Chwila wahania. Postanowiłam zaryzykować, bo nastawiłam się już, że dojadę do Stanisławowa. Powoli ruszyłam. Na szczęście pieski były bardziej zainteresowane sobą niż mną:) Kolejny lęk dzisiaj przezwyciężony. Z jednej strony jestem zadowolona z tego samotnego wypadu, z drugiej strony jechało mi się jakoś ciężko, siły nie miałam i trochę mnie to zaskoczyło.

jarekkar
| 22:40 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Samotna jazda zazwyczaj jest cięższa - po prostu wtedy jedzie się tempem bliższym maksymalnemu, niż w towarzystwie.
Właśnie o pieskach pomyślałem gdy napisałaś na forum że chyba pojedziesz do Stanisławowa ;D.
wirusek81
| 20:40 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Witaj w klubie podążających na Stanisławów, czasem jest ciężej, innym razem łatwiej, widzę, że jesteś kolejną osobą która w okolicy Legnicy ma wkręta rowerowego, do zobaczenia na trasce ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iedzi