BM Wrocław

Niedziela, 15 kwietnia 2012 · dodano: 15.04.2012 | Komentarze 9

Pierwszy raz na maratonie. Miałam już startować w zeszłym roku, ale choroba pokrzyżowała mi plany. Teraz na szczęście wyzdrowiałam na tydzień przed zawodami. Pogoda jednak nie dopisała. Zmarzłam straszliwie. Błota pełno na trasie- brakowało mi techniki. W sumie przewróciłam się tylko raz (myślałam, że w spd zaliczę więcej upadków), ale na moich oponach często wpadałam w poślizg. Nie zabrałam ze sobą licznika i to też był błąd. Mimo, że nie zajęłam zbyt dobrego miejsca, to jestem zadowolona, że udało mi się w tych warunkach przejechać taki dystans prawie bez schodzenia z roweru. Podobało mi się i chętnie wybrałabym się na następny maraton:)

Wynik:

K2: 14/22
Open: 518/674
Czas: 4:14

Dwa zdjęcia ze startu:

Gdzieś na trasie:

To już na mecie:)

I po zawodach:

| 21:10 poniedziałek, 12 sierpnia 2013 | linkuj I jak ładnie brzmi!:)

No zimno wtedy było..Tylko 8 stopni- deszcz i mocny wiatr;p Ale i tak przegięłam:)
| 18:32 poniedziałek, 12 sierpnia 2013 | linkuj Cétoine dorée a nie alouette ;)
2 kurtki w kwietniu?! Ja 99% zimy przejeździłem w letniej wiatrówce, w 80% tylko z koszulką pod spodem... ;]
| 17:44 poniedziałek, 12 sierpnia 2013 | linkuj Haha! Rzeczywiście:) To było chyba moje poprzednie wcielenie;p

Tak się teraz patrzę na to zdjęcie i sama się sobie dziwię, że przejechałam całą trasę w dwóch kurtkach, kominiarce i kapturze, prawie na slickach i w wełnianych rękawiczkach:)
| 16:45 poniedziałek, 12 sierpnia 2013 | linkuj Ale numer! Kruszyca Złotawka na rowerze! ;)))
Agatka
| 20:46 niedziela, 22 kwietnia 2012 | linkuj Szczere gratulację widzę że jednak pojechałaś na BM :)
| 12:04 czwartek, 19 kwietnia 2012 | linkuj Na pewno skorzystam z tej propozycji:)
wirusek81
| 21:04 środa, 18 kwietnia 2012 | linkuj Gratulacje :) gdybyś szukała towarzysza do jazdy w okolicy to czasem można się spiknąć ;)
| 20:46 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Dziękuję. Mam nadzieję, że na jednym się nie skończy:) A co do opon, to dzień wcześniej na forum wyczytałam, że warunki są dobre, więc ich nie zmieniłam:) Te wywrotki na błocie i tak by groźne nie były, bo w niektórych miejscach osoby, które prowadziły rowery były szybsze ode mnie:) Bardziej obawiałam się, że mi Cube nawali i nie dojadę do mety, ale na szczęście dobrze się spisał:)
jarekkar
| 20:01 poniedziałek, 16 kwietnia 2012 | linkuj Opony na takie warunki to masz fatalne, dobrze że skończyło się tylko na jednej glebie ;). Najważniejsze że udało Ci się ukończyć Twój pierwszy maraton, gratuluję :).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wiata