Góry Sowie

Sobota, 24 marca 2012 · dodano: 26.03.2012 | Komentarze 0

Na wycieczkę w Sowie Góry wybrałam się razem z Jurkiem, Miłoszem i Olkiem. Wstałam już o 4.30 i trzęsąc się z zimna pojechałam na przystanek Piekary, gdzie wsiadłam do pociągu i dołączyłam do grupy. Wysiedliśmy w Dzierżoniowie, a potem pojechaliśmy na trzy przełęcze: Jugowską, Sokolą i Walimską. Z przełęczy Sokolej podjechaliśmy jeszcze do schroniska, gdzie zjedliśmy pyszny żurek. Widząc nasze rowery właściciel przyniósł schowane na zimę stojaki. Oczywiście jak zwykle zaprzyjaźniłam się ze schroniskowymi zwierzakami- kotem i psem, którym bardzo smakowała kiełbasa z mojej zupy. W drodze na Przełęcz Walimską dołączył do nas rowerzysta z Wrocławia, z którym rozmawiałam aż do samego Dzierżoniowa. Trochę szkoda, że nie pojeździliśmy sobie za dużo w terenie i nie zdobyliśmy Wielkiej Sowy. Liczy się jednak droga, a nie cel. Pogoda dopisała. Było kilka wymagających podjazdów. Dla mnie był to jeden z lepszych wypadów rowerowych w tym roku i będę go miło wspominać:)