Górzec i Wąwóz Myśliborski

Niedziela, 18 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 3

Na niedzielną wycieczkę wybrałam się z Łukaszem. Chyba forma wraca, bo jechało mi się dzisiaj bardzo dobrze- nie zmęczyłam się, a mięśnie też już przestały boleć. Za Bartoszowem Łukasz zorientował się, że zapomniał karty do aparatu. Nie chciało nam się wracać tą drogą z powrotem, więc pojechaliśmy do Auchan kupić jakąś tanią kartę. Potem udaliśmy się do Stanisławowa przez Winnicę. Na podjeździe spotkałam rowerzystę, który jechał z naprzeciwka i nagrywał swój zjazd. Może będę na filmie:) Następnie przez Pomocne udaliśmy się na Górzec. Nigdy nie słyszałam wcześniej o tej górze. Po krótkim odpoczynku wróciliśmy do Pomocnego i pojechaliśmy polną drogą do Myślinowa, a potem do Myśliborza. W Wąwozie Myśliborskim rozdzieliliśmy się- ja objechałam go od strony polany, a Łukasz od strony parkingu. Potem wróciliśmy do Legnicy przez Jawor, Ogonowice, Legnickie Pole i Koskowice.

jarekkar
| 01:54 wtorek, 20 marca 2012 | linkuj Spokojnym tempem sobie jechaliśmy ;).
Pewnie :). Na razie zdążyłem tylko pobieżnie przejrzeć, jakieś tam sugestie się znajdą ;). Ale jeśli będziecie mieli z czymś konkretnym problem, to daj znać, postaram się pomóc.
| 22:00 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj Nie wpadliśmy na siebie, bo pewnie nieźle zasuwaliście:P Nam tzn. Łukaszowi trochę czasu zajmuje robienie zdjęć- nowy aparat, to trzeba się troszkę pobawić:) A uwagi techniczne zawsze możesz przekazać mi podczas jakiejś kolejnej wycieczki:)
jarekkar
| 20:42 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj O proszę, w trzech miejscach mogliśmy na siebie wpaść - Stanisławów, Górzec i Wąwóz Myśliborski. Szkoda, wysłalibyśmy Łukasz-ów 2-óch na rundkę i mógłbym Ci przekazać parę uwag technicznych dotyczących stronki ;).
Ładna wycieczka :).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa namio