Wycieczka po Chełmach:)

Czwartek, 24 września 2015 · dodano: 15.10.2015 | Komentarze 0

Po pracy pojechałam z Bartkiem pokręcić trochę w terenie po Chełmach.

Najpierw podjazd na kapliczki.  Oj, dawno tutaj nie byłam! Pierwszy raz udało mi się to podjechać bez żadnej podpórki.Trochę mnie zaskoczyła lekkość z jaką zrobiłam ten podjazd-   ani razu mi koło nie zabuksowało, nie miałam też większej zadyszki.

Następnie zjeżdżamy z Górzca i ponownie go podjeżdżamy-  czerwonym szlakiem. Zjazd robimy kapliczkami. A potem pora na kolejny podjazd. Tym razem po trasie, której jeszcze nie znałam. Bardzo fajna alternatywa dla szutrowego podjazdu. Jedzie się aż na sam szczyt po przyjemnych singlu. Na pewno będę częściej tędy śmigać:)

Z Górzca zjeżdżamy szutrami i terenem odbijamy na Bogaczów, a potem lasami przebijamy się do Sichowa i robimy podjazd pod radiostację. Trasa trochę zarosła, pole zaorali- miałam problem z nawigacją, ale w końcu jakoś udało mi się znaleźć właściwą ścieżkę:)

Pod samą radiostację już nie wbijamy, tylko zjeżdżamy od razu do Leszczyny. Potem skrót przez pola do Krajewa i przez Dunino i lasek wracamy do Legnicy.