Wirus kontra Bożenka 2:1

Sobota, 19 września 2015 · dodano: 15.10.2015 | Komentarze 6

Plany na dzisiaj były zupełnie inne. Miała być bardzo konkretna, długodystansowa i najeżona przewyższeniami trasa po Karkonoszach zamiast maratonu w Obiszowie. I też nie wypaliło...

Specjalnie wstaję o 3.00, żeby wcześniej wyruszyć, ale po chwili znowu kładę się spać. Wychodzę dopiero kilka godzin później. W środę już myślałam, że  wirus odpuścił, a jednak skubany nie daje za wygraną...Nie dość, że smarkam to jeszcze pojawił się ropny kaszel..

Jakoś bez entuzjazmu podchodzę do dzisiejszego wypadu. Noga nie chce podawać. Ja sama nie czuję mocy. Brakuje też motywacji, a nie cierpię się do czegoś zmuszać- zwłaszcza do jazdy rowerem. Jadę na Stanisławów, a w Muchowie decyduję się odpuścić dalszą trasę i zawracam przez Chełmiec i Stary Jawor do domu. Czasem trzeba odpuścić...

I do końca dnia już pełen relaks:)

| 18:09 piątek, 16 października 2015 | linkuj Darus, dzięki:)

Dawid, no teraz to w ogóle okres niby roztrenowania, więc warto sobie przypomnieć o innych aktywnościach poza rowerem, zwłaszcza, że pogoda nie za fajna:)

Tomek, haha- no dostał porządnego kopa!:)

Księgowy, niestety, ale teraz już jest za zimno na jazdę na krótko:)
Ksiegowy
| 16:16 piątek, 16 października 2015 | linkuj Łot a fak:) SO nice leeeeegs;) I Wanna more;)
davidbaluch
| 21:28 czwartek, 15 października 2015 | linkuj też tak czasem mam. Jak każdy. dziś np. basen wygrał z rowerem i kilometr na basenie jak 20 na rowerze :-)
DaruS
| 16:16 czwartek, 15 października 2015 | linkuj Teraz wszyscy chorzy, mnie po ostatniej wycieczce tak ''zegło'', że pół tygodnia w łóżku przeleżałem i odpuszczam kilka najbliższych poumawianych wypadów, bo to szkoda się leczyć jak ma zaraz powtórka być. Karkonoszy ... ani żadnych innych gór w wydaniu rowerowym bym nie odpuścił, ale w górach bywam raz do roku, a z rowerem jeszcze trzy razy rzadziej, więc to raczej naturalne :) powrotu do 100%go zdrowia i niech noga podaje.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chwal