Lajtowo terenowo

Czwartek, 14 maja 2015 · dodano: 11.08.2015 | Komentarze 0

Na dzisiaj zgadałam się z Grzesiem, że jedziemy do Wąwozu Lipa poszukać salamandry plamistej...

Wczoraj jednak do wieczora byłam na rowerze, rano obudziłam się z bólem brzucha. Zaczęło lekko padać. Położyłam się po pracy do łóżka, wzięłam tabletki przeciwbólowe. W ogóle nie chciało mi się dzisiaj wychodzić na rower, gdyby nie fakt, że byłam już umówiona na wypad...

Jedziemy po południu, ale dzisiaj średnio mam siły, więc postanawiam odpuścić jednak ten wąwóz i skrócić trasę. Najpierw robimy podjazd pod Górzec....kapliczkami:) Dawno tego nie podjeżdżałam. Daje popalić, ale nie aż tak bardzo jak myślałam...Zaliczam tylko jedną podpórkę i to w jakimś głupim miejscu...Reszta idzie już bez problemu, chociaż na końcówce ładnie mi koło buksuje:)

Z Górzca zjeżdżamy do Muchowa i stamtąd szutrówkami przebijamy się do Kondratowa. Jeszcze podjazd asfaltem na lotnisko, a potem szutrowymi ścieżkami zjeżdżamy do Leszczyny i terenem wracamy do Legnicy.

Po drodze przejeżdżamy przez Dunino. A tam... czekają już na mnie z utęsknieniem moi kumple:)