Trochę dłuższa rundka po pracy

Czwartek, 26 lutego 2015 · dodano: 28.02.2015 | Komentarze 3

Dzień już coraz dłuższy, więc można dalej śmigać po pracy:)

Dzieci mnie wymęczyły dzisiaj w przedszkolu, ale jakoś zebrałam się na rower i postanowiłam zrobić trening. Wybrałam fajną, interwałową trasę.

Najpierw podjazd na Stanisławów, a potem przez Muchów do Dobkowa- ponoć jednej z najpiękniejszych wsi w Polsce. Jakiegoś szczególnego piękna tam nie dostrzegłam, ale przystanki to mają czadowe!- trzeba im przyznać:)

Dwa Kubusie:)

A potem przez lasy jadę do Piotrowic i odbijam na Myśliborz. Akurat słońce zaczyna się chować za Chełmami:

Na drodze z Myśliborza spotykam Jarka i razem wracamy do Legnicy przez Stary Jawor. Zmęczona jestem nieźle, nogi bolą okrutnie- chętnie siadłabym na koło, ale to miała być jazda indywidualna, więc jadę bez wsparcia już do końca:)

Do domu wracam nieźle sponiewierana. Dawno tak się nie wymęczyłam:)

Ostatnio mam lekkie opóźnienia na blogu, więc moje aktualne wypady można śledzić na Stravie :) Polecam- fajna sprawa. Odkąd mam Garmina z wrzucaniem tras nie mam już problemów:)