Test słuchawek

Czwartek, 19 lutego 2015 · dodano: 24.02.2015 | Komentarze 9

Pierwsze wyjście po tygodniu przerwy. Katar na tyle już ustąpił, że mogłam ponownie wsiąść na rower.

Nie mogłam się doczekać. Po pierwsze pogoda była cudna, niemal wiosenna, a po drugie-  miała to być moja pierwsza jazda w słuchawkach, które dostałam w prezencie na urodziny:)

Słuchawki oczywiście w kolorze biało-błękitnym, tak aby pasowały do kasku i roweru:) Lans musi być!:)

A moje wrażenia z jazdy? Rewelacja! Nie wyobrażam już sobie samotnej jazdy bez muzyki w uszach:) Noga podaje w rytm muzyki aż miło! :) Na razie jeżdżę jednak ze względów bezpieczeństwa tylko z jedną słuchawką w uszach- tak, żeby słyszeć wyprzedzające mnie samochody.

A co do samej jazdy, to jak zwykle pocisnęłam moją klasyczną już trasą- przez Babin na Stanisławów.

Podczas powrotu do Legnicy na podjeździe po kostce do Winnicy wyprzedzam rowerzystę. Obserwuję jego cień i widzę, że dystans się nie zmniejsza i jedzie ciągle za mną.  Miałam jednak tak długi okres przerwy, że po dzisiejszym wypadzie nie mam już siły, żeby mocniej przycisnąć. Na górze  rowerzysta zrównuje się ze mną i rozmawiamy.Właśnie kupił sobie nowy rower 29.  Chyba dobra ze mnie towarzyszka jazdy, bo Wojtek odprowadza mnie aż pod dom:)

Do domu wracam w bardzo dobrym humorze. W końcu się porządnie zmęczyłam i zrobiłam całkiem porządny trening! :)

ZXG
| 07:41 wtorek, 3 marca 2015 | linkuj Też jeżdżę ze słuchawkami, tylko nie mam dokanałowych (które szczelnie zatykają uszy), a douszne (z gąbeczkami).
Jest dużo bezpieczniej, bo słyszę auta jadące za mną. To oczywiście też kwestia ustawionej głośności. A słuchanie muzyki przez jedną słuchawkę to zdecydowanie nie dla mnie :)
| 15:34 sobota, 28 lutego 2015 | linkuj Cremaster, nie kuś, nie kuś:)

Andrzej, ja nie wiem jak możecie tego słuchać;p Ja bym się skupić nie mogła:)

Indyxc, nie no do takiej czerwoności to mu daleko- mały narcyz z niego:)
indyxc
| 22:04 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj haha! to go trochę polej wodą, bo mu rumieniec zostanie i nowe słuchawki "pod kolor" będziesz musiała kupić :P
andale
| 19:17 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj Ja też od kilku dni jeżdżę ze słuchawkami, ale nie słucham muzyki, tylko tropem Jarka – podcastów. Ciężko jest jednak skupić się na słuchaniu w czasie jazdy po miejskiej dżungli :P
cremaster
| 18:59 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj Cube 27,5 to dopiero czad hihi ;)
| 17:35 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj Co do Cube`a to za chwilę strzeli mu bardzo ładne 25kkm, szykuj świeczki. ;))
| 17:08 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj Dzięki:) Cube aż się zarumienił słysząc ten komplement:) Noo a mnie się tak on podoba, że chociaż marzę o 27, 5 to na razie nie zmieniam, bo ciągle jestem pod jego urokiem:)
indyxc
| 08:26 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj Kiedyś jeździłem z dwoma słuchawkami:) na początku strach i jazda blisko prawej krawędzi jezdni. Potem się przyzwyczaiłem i nawet śmieszne uczucie jak mija Cię 100 razy cięższy kloc z 4-5 razy większą prędkością:P ale z bezpieczeństwem to nie ma nic wspólnego :P

ale ładny ten CUBE...
k4r3l
| 08:18 wtorek, 24 lutego 2015 | linkuj też jeżdżę z jedną słuchawką, dlatego nie przejąłem się zbytnio, kiedy druga robiła mi za klocek hamulcowy i starła się w połowie :))))

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ntree