• Sprzęt Bergamont

WAKACJE!! Znowu są wakacje!:)

Poniedziałek, 30 czerwca 2014 · dodano: 02.07.2014 | Komentarze 3

I w końcu nadszedł ten długo wyczekiwany przeze mnie moment:) W poniedziałek ostatni raz pojechałam do pracy, a teraz czas na .....miesiąc wolnego!!:)) Oj, będzie się działo:)

W drodze do/z pracy często spotykam dzikie kociaki, które zamieszkały przy jednej z ulic:

A do domu wróciłam dzisiaj  z wyładowanym słodkościami plecakiem. W jednej ręce wiozłam również malutki, uroczy bukiecik:)

Tyle smakołyków, a ja dzień wcześniej upiekłam ciasto- biszkopt z galaretką i truskawkami. Chyba się zasłodzę:) I jak tutaj trzymać zdrową dietę?

| 20:52 środa, 2 lipca 2014 | linkuj Anetko, dziękuję bardzo:)

Morsie, a ja myślałam na początku, że ten Spaślak to ja- haha!:) Wpadaj w sierpniu, jeszcze trochę zostanie, a i dopiekę coś na dokładkę:)
| 20:47 środa, 2 lipca 2014 | linkuj Spaślak i Osesek, świetny kontrast. ;)
Tymi wakacjami tak się nie chwal, bo ludziom gul chodzi. ;p;p
Jak widzę słodycze to kwicze ;) masz szczęście, że nie mam teraz wolnego, bym Ci "pomógł" coś z tym nadmiarem zrobić. ;D
anetkas
| 20:29 środa, 2 lipca 2014 | linkuj Oj nie da się... tez jestem łasuchem, wiem co to znaczy :)
Życzę Tobie Udanego urlopu - bezpiecznego i z piękną pogodą !!! :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zezca