Radogost- trochę błotka i terenu:)

Wtorek, 20 maja 2014 · dodano: 22.05.2014 | Komentarze 5

Po pracy wsiadłam wreszcie na Cuba po zmianie hamulców, tarcz i opon. Trzeba przetestować nowy sprzęt!! :)

Najpierw pocisnęłam szosą na Stanisławów, a za Pomocnem wbiłam na szutrówki przez Siedmicę do Grobli. Gorąco już się zrobiło, co cieszy mnie niezmiernie, bo zatoki powoli mi puszczają.

Dobrze, że oddałam amor do serwisu. Chodzi teraz tak miękko, że czuję się, jakbym kupiła sobie zupełnie nowy sprzęt:) Hamulców niestety nie mogłam do końca przetestować. Miałam za daleko ustawione klamki, co trochę utrudniało mi zabawę w terenie, ale powiem Wam, że .... jest ogień!:)

Jak testować sprzęt, to tylko w trudnych warunkach i oczywiście musiałam wpakować się w błoto;)

Podjeżdżam pod wieżę widokową Radogost. Karkonosze pięknie było dzisiaj widać, ale niestety zdjęcia ze szczytu wieży nie wyszły, bo słońce grzało mi prosto w aparat;/

Następnie wbijam na czerwony szlak, którym dojeżdżam już do Myśliborza. Chwila przerwy na zrobienie słitfoci;)

Lubię takie dożynkowe motywy;)

Przy okazji udało mi się znaleźć nowe kozy w okolicy;) Początkowo nieufne, szybko się do mnie przekonały....i to tak, że wyszły za ogrodzenie! Musiałam więc niestety szybko się ewakuować, bo bałam się, że jeszcze jakiś gospodarz zacznie na mnie krzyczeć, że mu kozy kradnę;)

Bożenka- zaklinaczka kóz;)

Biała koza:

Czarna koza;)

W Męcince spotykam się z Jarkiem i wracamy razem już szosą do Legnicy.

A tak prezentują się moje nowe hamulce;)

| 21:37 sobota, 24 maja 2014 | linkuj O, to mało możliwe. ;) Co nawet pasuje do mojego nazwiska. ;))
| 19:17 sobota, 24 maja 2014 | linkuj No dobra, następnym razem natrzaskam tyle słit foci, że aż się zasłodzisz;p
| 20:25 piątek, 23 maja 2014 | linkuj Bardzo słaba wymówka. ;p
| 18:52 piątek, 23 maja 2014 | linkuj Byłam zajęta głaskaniem i dokarmianiem kóz, więc nie miałam zbyt wiele czasu na zdjęcia;p
| 18:44 czwartek, 22 maja 2014 | linkuj Co do zdjęć z kozami - chyba nie byłaś w szczytowej formie. ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rzpok