• Sprzęt Bergamont

Piątek, 11 kwietnia 2014 · dodano: 12.04.2014 | Komentarze 2

Dojazdy do pracy od poniedziałku do piątku z małą przerwą spowodowaną zmianą pogody.
We wtorek piękna pogoda. Do pracy odprowadzili mnie Jarek i Piotrek:) A potem przyszła burza i deszcze. Rower zostawiłam w przedszkolu i wróciłam autem. Dopiero w czwartek zabrałam po pracy Bergamonta do domu. W piątek już bez niespodzianek. No może z wyjątkiem jednej. Na podjeździe pod Legnickie Pole szła ulicą grupka ok. 50 licealistów. Chłopaki zaczęli krzyczeć do mnie "Dawaj, dawaj!", "Jeszcze tylko 15 metrów!". Gdyby wiedzieli, że robię ten podjazd codziennie w drodze do pracy...:)

| 18:31 sobota, 12 kwietnia 2014 | linkuj No jechałam wolno, bo obczajałam wycieczkowiczów;p
| 18:27 sobota, 12 kwietnia 2014 | linkuj Czyli że co - tak powoli jechałaś, że wymagałaś dopingu? ;)
ZTCP to w Przesiece było przedszkole - fajne byś miała codzienne dojazdy z takiej np. Jeleniej Góry. ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa odkui