• Sprzęt Bergamont

Imieninowo- rozjazdowo

Czwartek, 13 marca 2014 · dodano: 13.03.2014 | Komentarze 4

Dzisiaj miałam na drugą zmianę, więc o 16.30 wyjechałam dopiero z Legnickiego Pola. W Koskowicach spotkałam się z Moniką na farmie wiatrowej:

Razem pojechałyśmy przez Grzybiany do Ziemnic obczaić taki oto ciekawy znak. Legnickie morsy;p

Takie tam ze znakiem:)

I jeszcze jedna słit focia z morsem:)

A potem już przez miasto do centrum.

| 16:32 sobota, 15 marca 2014 | linkuj *-* *-* *-*
monikaaa
| 13:00 sobota, 15 marca 2014 | linkuj Raczej nie zasłodził, a co najwyżej zgorszył :P Reszta zdjęć nie nadaje się do publikacji :) Bo inaczej ktoś musiałby pojechać na biegun, żeby ochłonąć...
| 09:49 sobota, 15 marca 2014 | linkuj Było jeszcze parę innych zdjęć, ale już nie wrzucałam, bo jeszcze by się ktoś zasłodził;p

Ze wzruszenia, czy po to, żeby trochę ochłonąć?:)

Dzięki za życzenia:)
| 11:59 piątek, 14 marca 2014 | linkuj :DDDDD
Wspaniałe jesteście z tymi swoimi motywami! Spodziewałem się np. "karmienia" stwora monocyklowym pierniczkiem (A.D. 2013 :D ) albo jakąś konserwą rybną ;) a tu takie show. :D
Aczkolwiek chyba nie wgrało Ci się najfajniejsze zdjęcie. ;))

Ze wzruszenia aż popełzłem dziś rano popływać i będą z tego słit focie, niektóre nawet z wdzięcznościową dedykacją... :)

PS. Wszystkiego najlepszego z okazji wczorajszych imienin! ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sukce