Stanisławów

Środa, 5 marca 2014 · dodano: 07.03.2014 | Komentarze 5

Powrót z pracy oczywiście na rowerze. W domu od razu przesiadam się na Cuba i robię szybką rundkę na Stanisławów.

Jadę wałem, kiedy nagle.....owca zachodzi mi drogę!

Zbliża się coraz bardziej....

....aż w końcu zabiera się za moje uchwyty:) Może lepiej będzie, jak jednak już sobie pojadę...:)

Dzisiaj same asfalty. Jadę przez Babin i Winnicę. Za Sichowem mężczyzna spacerujący przy drodze krzyczy do mnie: "Nieźle poginasz!! Wyprzedzałem Cię autem w Legnicy". Hoho. Nie wiedziałam, że jestem taka rozpoznawalna:)) Pogadałabym, ale trochę się spieszę. Posyłam więc tylko szeroki uśmiech i robię podjazd pod radiostację. Na górze tylko minuta przerwy i wracam tą samą trasą do domu.

mandraghora
| 19:34 sobota, 8 marca 2014 | linkuj dobre chwyty nie są złe... ;-) Jak widać nawet owca poznaje dobre chwyty.
| 23:24 piątek, 7 marca 2014 | linkuj Brzydka i brudna w dodatku. ;p
monikaaa
| 21:02 piątek, 7 marca 2014 | linkuj Proszę Cię. Brzydką ma mordę, wzrok rozbiegany. Paszczur! :P
| 20:55 piątek, 7 marca 2014 | linkuj Jaka tam brzydka?;p Słodka klucha na małych nóżkach:)
monikaaa
| 20:20 piątek, 7 marca 2014 | linkuj Brzydka ta owca :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser