Urodzinowo

Sobota, 15 lutego 2014 · dodano: 24.02.2014 | Komentarze 11

27 lat stuknęło:) Mam nadzieję, że siódemka przyniesie mi szczęście i ten rok będzie pełen wrażeń:)

Po tygodniu przerwy zatoki już mi  nie dokuczały tak bardzo, więc postanowiłam, że na urodziny pojadę już na rowerze. Niestety pogoda się trochę zrypała;/ Za oknem drzewa wyginały się od wiatru. Przez chwilę miałam mały kryzys, ale ostatecznie postanowiłam, że wsiadam na Cuba. W parku spotkałam się z Andrzejem i razem pojechaliśmy w kierunku Chełmów. To chyba jednak był mój dzień, bo nagle...przestało zupełnie wiać!!:) Miałam wielkie szczęście, bo kiedy tylko dojechaliśmy na miejsce wiatr ponownie się zerwał. Jak widać, pogoda również postanowiła zrobić mi dzisiaj prezent:)

W tym roku urodziny organizowałam  w uroczej Chatce pod Lipą- schronisku nieopodal Górzca. Warunki i tym razem były ekstremalne- czyli brak prądu i wody. Ale za to było baaardzo klimatycznie:)  Super towarzystwo. Rozpalony kominek. Ognisko z kiełbaskami. No i była też gitara:))

Dla najmłodszej uczestniczki imprezy-zaledwie jednomiesięcznej Oli,przyszłej bikerki- ciocia Bożenka przygotowała taki oto prezencik:D

....i jeszcze jeden:)

Oprócz mnie na rowerach przyjechało jeszcze kilka osób, w tym Lea oraz tajemnicza, zamaskowana postać:)......

...nie trudno było się jednak domyślić, kto krył się pod maską, bo postać ta przyjechała na monocyklu. który również stanowił atrakcję wieczoru, a właściwie to poranka:) Mors pokonał paskudne wietrzysko i bez nawigacji po zapadnięciu zmroku dotarł bezproblemowo do chatki:)

Przyszedł czas na tort....

...a potem na składanie życzeń:) Lea pokazała, że nie tylko ma zdolne nogi, ale i ręce. Takie oto cudowne rękodzieło mi wyczarowała- nocną lampkę przyozdobioną dętkami rowerowymi:)

Przy okazji Polacy zdobyli dwa złote medale:)

A później poszłam grzecznie spać;)

Wszystkim gościom baaardzo dziękuję za przybycie.  Mam nadzieję, że nie było lipy:) Świetnie się bawiłam. Do zobaczenia za rok!!:)

P.S. W nocy niektórzy mieli jakieś dziwne koszmary:))

| 20:53 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj No to tym bardziej bez sensu ta cenzura. :p
monikaaa
| 20:46 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj Oj widać, że imprez to Ty w życiu za dużo nie miałeś. :P Nie takie zdjęcia na imprezach się robiło... :P ... i robi nadal :D
| 20:44 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj Jak takie coś mogło pójść w eter to już nic nikogo nie powinno zszokować. :p
monikaaa
| 20:38 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj Wyjątkowe odstępstwo.
| 20:36 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj O, chyba nawet ktoś zmienił zdanie co do cenzury. :p
| 20:27 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj Dziękuję za życzenia:) Przyda mi się zwłaszcza duuużo zdrowia- z resztą dam sobie radę:)
| 20:26 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj Miałam koszmary;p Śniła mi się jakaś zamaskowana postać:)
monikaaa
| 20:25 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj "A później poszłam grzecznie spać;)" - godzina wykonania zdjęcia 3:18.

Godzina 3:21...

No comennt.

:D
monikaaa
| 20:15 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj "A później poszłam grzecznie spać;)" - no to jest hit lutego!!! :P
| 20:07 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj Epicka "libacja" i takiż wpis! :))
Chociaż ostatni wątek mogłaś trochę pociągnąć. ;)
anetkas
| 19:58 poniedziałek, 24 lutego 2014 | linkuj Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :* Zdrówka i szczęścia :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cocho