Prawie sylwestrowo, lajtowo na Ślęży

Sobota, 28 grudnia 2013 · dodano: 04.01.2014 | Komentarze 5

Miał być sylwester w rytmie enduro- ostatecznie stawiła się tylko legnicka ekipa:)
Chłopaki śmigali trudniejsze trasy. Podjechałam dwa razy Ślężę. Okazało się,że pół podjazdu robiłam na odkręconym przednim kole. Muszę wymienić zaciski, bo to już nie pierwszy raz- na szczęście koło odkręcało mi się zawsze na podjazdach...
Na górze tak strasznie wiało, że odpuściłam sobie nawet robienie zdjęć i wchodzenie na wieżę widokową...
Podczas pierwszego zjazdu zgubiłam licznik. Podjechałam drugi raz i zaczęłam przeszukiwać liście, ale oczywiście licznika nie znalazłam;/ Trzeba będzie kupić kolejny już trzeci (poprzedni wyprałam w pralce;)
Jak się okazało nie tylko ja poniosłam straty- Tobiasz na czerwonym szlaku przeleciał przez kierownicę i to tak mocno, że full face nawet nie dał rady... na szczęście skończyło się tylko na lekkim rozcięciu brody i połamanym daszku....
A potem rozpaliliśmy ognisko- udało mi się nawet wysępić od turystów musztardę i nóż:) Upiekliśmy kiełbaski, pogadaliśmy trochę, pośmialiśmy się i wieczorem wróciliśmy autem do Legnicy.