Przed imprezą

Sobota, 28 września 2013 · dodano: 29.09.2013 | Komentarze 2

W nocy mało spałam. Jakoś ciężko tak było mi zasnąć po tej akcji z autem;/ Budzę się i od razu wstaję, żeby sprawdzić co z nogami. Trochę bolą. Kuleję lekko. Myślałam, że będzie gorzej, a nie jest jednak tak ze mną źle:) Pogoda zachęca do wyjścia na rower. Nawet się nie zastanawiam, i po 12.00 wsiadam na Cuba. O dziwo, nogi w ogóle prawie nie bolą podczas kręcenia:) Tego bałam się najbardziej.

W parku umawiam się z Jarkiem. Dzisiejszy przejazd przez miasto jest dla mnie jakoś dziwnie mega stresujący. Jeżdżę bardzo ostrożnie. Trochę boję się samochodów. Dobrze, że szybko wyjeżdżamy z Legnicy.

Chcemy jechać na Górzec, ale ostatecznie robi się już zbyt późno, a ja muszę niedługo jechać do Wrocławia. W połowie drogi zawracamy. Po drodze wyczailiśmy dziką jabłonkę z przepysznymi, kwaśnymi i baaardzo soczystymi jabłuszkami:)

Wracam do Legnicy. Już nawet nie mam czasu na prysznic. Ładuję tylko rzeczy do plecaka. Wsiadam na Józka i sprintem cisnę na dworzec, żeby zdążyć na pociąg do Wrocławia, bo idę jeszcze na wieczór panieński do koleżanki:)

| 08:23 poniedziałek, 30 września 2013 | linkuj Uraz psychiczny to ja mam tylko do psów czyhających na rowerzystów:) Chociaż pewnie teraz będę jeździć ostrożniej- wczoraj np. bałam się skręcić przed autem, więc zjechałam na pobocze i je przepuściłam, ale pewnie z czasem nabiorę już większej odwagi:)
| 19:24 niedziela, 29 września 2013 | linkuj Fajnie, że nie dostałaś jakiegoś silnego urazu psychicznego. :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa egoto