Wrzesień, 2015

Objazd trasy w Obiszowie

Niedziela, 13 września 2015 · dodano: 14.10.2015 | Komentarze 0

Miałam w planach wystartowanie na maratonie w Obiszowie. Niestety choroba pokrzyżowała mi plany.

Już w czwartek zaczęłam się kiepsko czuć, a cały piątek i sobotę przeleżałam w łóżku.Podłapałam jakiegoś wirusa od dzieci... Drapanie w gardle, osłabienie, a potem katar. A najgorsze, że pogoda w weekend była cudna- 20 stopni i słońce! I jak tu wysiedzieć w domu?? :(

W niedzielę nie wytrzymałam i postanowiłam pojechać z wujkiem i ekipą do Obiszowa zrobić objazd trasy maratonu. Mocy dzisiaj nie miałam, chociaż nie odstawałam od chłopaków, a nawet się z nimi ścigałam...Czułam jednak, że to nie ta forma, co jeszcze sprzed kilku dni. Zakatarzony nos znacznie utrudniał mi oddychanie, więc łapałam zadyszkę na każdej górce.  A trasa bardzo interwałowa i wbrew pozorom- chociaż teren nie jest tutaj zbyt urozmaicony ani trudny, to jednak można się nieźle zmęczyć.

Po jednej pętli jestem już dość zmęczona i nie mam za bardzo ochoty na powtórkę. Na szczęście chłopaki też, więc pakujemy się w aut i wracamy do Legnicy.

Jazda z przeziębieniem może i nie jest zbyt dobrym pomysłem, ale i tak warto było, bo przynajmniej nie siedziałam w domu, fajnie się bawiłam i zakończyłam weekend pozytywnym akcentem:)

Piątek, 11 września 2015 · dodano: 14.10.2015 | Komentarze 0

Dojazdy z całego tygodnia.

No to teraz znowu zacznę nabijać sobie trochę kilometrów:)

Krótko przed pracą

Środa, 9 września 2015 · dodano: 14.10.2015 | Komentarze 1

Pierwszy raz wyszłam na trening przed pracą. Pobudka już o 5.00 rano. Szybkie ogarnięcie się i po 6.00 jestem gotowa do jazdy. Poranki już coraz chłodniejsze, ale i tak można spokojnie śmigać na krótko:) Gdyby nie fakt, że mam w tym tygodniu zajęte wszystkie popołudnia, to pewnie nie zwlekłabym się tak szybko z łózka.

Generalnie taka poranna jazda to fajna sprawa. Cudowne rozpoczęcie dnia i porządna dawka pozytywnej energii aż do wieczora.

Do wspólnej jazdy udało mi się też namówić Jarka. Na śniadanie serwujemy sobie podjazd we mgle pod radiostację:

Na górze trochę zimno (jest 5 stopni! ) , więc szybko zjeżdżamy do Sichowa i tą samą trasą- przez Winnicę wracamy asfaltami do Legnicy.

Teraz pora na szybki prysznic i można lecieć do pracy!

Rozjazd w lasku

Niedziela, 6 września 2015 · dodano: 14.10.2015 | Komentarze 0

Zimno dzisiaj było strasznie, a do tego jeszcze mocny wiatr. Na asfalty po wczorajszej jeździe już nie miałam ochoty, ale na teren zawsze:)

Pojechałam więc z Bartkiem pokręcić pętelki po lasku złotoryjskim. W sumie to mój trzeci wypad w te tereny, bo jakoś specjalnie nigdy nie miałam ochoty i okazji, aby tam się bujać i muszę przyznać, że jest to dość ciekawa opcja, zwłaszcza kiedy ma się mało czasu lub gdy pogoda nie sprzyja dłuższym wypadom.

Trochę zignorowałam ten lasek. Po ostatnich hardkorowych wypadach na masywie Śnieżnika byłam tak pewna siebie, że na pierwszym zjeździe....zaliczam glebę! Zbyt ostro wchodzę w zakręt, wpadam w poślizg na liściach i zaliczam lekki szlif:) Taka mała lekcja pokory:)

Reszta trasy już bez przygód. W lesie nie czuć tak wiatru i można spokojnie kręcić na krótko. Trasa interwałowa, więc można się szybko rozgrzać. A i przewyższenia wpadły całkiem przyzwoite.

Walka z wiatrem

Sobota, 5 września 2015 · dodano: 20.09.2015 | Komentarze 5

Z rana oglądałam MŚ w XC kobiet. Trochę się wkurzyłam, bo na podium nie znalazła się żadna z moich faworytek- ani Maja ani Jolka:( Odpowiednio nastrojona do jazdy wyszłam więc w końcu na rower popołudniu i stwierdziłam, że powalczę trochę z wiatrem. A ten był dzisiaj bardzo mocny! Ale nie dałam się i zrobiłam całkiem przyzwoity trening:)

Piątek, 4 września 2015 · dodano: 14.09.2015 | Komentarze 0

Zaczęłam znowu dojeżdżać do przedszkola rowerem..

Trochę ciężko było mi wrócić do pracy po tak długiej przerwie, ale jakoś szybko się wdrożyłam. W tym roku zaczynam pracę z nową grupą maluchów. Będzie się działo!:)

Dojazdy do pracy z dwóch dni.

Koniec wakacji:((

Czwartek, 3 września 2015 · dodano: 14.09.2015 | Komentarze 4

No i w końcu nadszedł ten moment.... Po dwóch miesiącach  wakacji pora wrócić do pracy...Szybko zleciało! Zapowiada się pracowity rok: nowa grupa, awans, nowy blog i nowe wyzwania...Ale ja nie dam rady?:)

Od razu po pracy wychodzę więc na trening, żeby nie marnować czasu. Trochę się gubię na wioskach, zanim udaje mi się w końcu dojechać do Przybyłowic. Dość mocno dzisiaj wieje- postanawiam więc skrócić nieco zaplanowaną wcześniej trasę. Robię podjazd na Myślinów, a potem wracam już do Legnicy przez Stanisławów.