Marzec, 2015

Średnio na aktywność:74.73 km

Czarny szlak

Sobota, 7 marca 2015 · dodano: 10.03.2015 | Komentarze 10

Kolano jeszcze trochę pobolewa, jutro czeka mnie ciężki teren, więc dzisiaj postanowiłam sobie zrobić lajtowy wypad z dodatkiem terenu.

Zbieram się dosyć późno i około południa jadę szutrami na Górzec. Podczas zjazdu na asfalt, zauważam dwóch rowerzystów. Jeden z nich do mnie macha. Dopiero po chwili rozpoznaję Wojtka, z którym ostatnio miałam okazję wracać do Legnicy. Proponuję wspólny objazd czarnego szlaku. Wojtek nigdy tam nie był, więc z chęcią przystaje na moją propozycję.

Czarny szlak idzie mi dosyć sprawnie. Założyłam dzisiaj bardziej terenowe opony, ale nie odczułam jakiejś znaczącej różnicy, więc wracam do moich saguaro.

W wąwozie dołącza do nas Jarek. Chwila zabawy na kłodach:

I robimy podjazd, a właściwie to podejście pod Skałę Elfów.

Lans na Skale Elfów:)

Już w wąwozie zdjęłam czapkę- pierwszy raz w tym roku. Cudne uczucie!:) Żałuję, że nie mam krótkiego rękawka, bo zaczynam się przegrzewać. Wiosna w Chełmach na całego! :)

Szutrami wracamy przez Męcinkę do Legnicy po drodze zaliczając na koniec jeszcze mały sprint.

Piątek, 6 marca 2015 · dodano: 09.03.2015 | Komentarze 3

Dojazdy do pracy w czwartek i piątek. Wcześniej dość mocno wiało. Znowu odezwały się zatoki, więc przesiadłam się na chwilę na trenażer. Chyba trochę przegięłam albo nadwyrężyłam nogi podczas szkolenia z tańców dla dzieci, bo w piątek zaczęło mnie lekko pobolewać kolano- zwłaszcza podczas siłowej jazdy. Mam nadzieję, że szybko mi to przejdzie.

Kontynuując serię rowerowych upominków- następny gadżet. Tym razem spinacze rowerowe:)

Rozjazd z Anią;)

Niedziela, 1 marca 2015 · dodano: 06.03.2015 | Komentarze 6

Tym razem na rozjazd pojechałam z Anią. Ostatnio jeździłyśmy razem kilka miesięcy temu, dlatego cieszyłam się bardzo kiedy udało nam się wreszcie zgadać na wspólny wypad.

Najpierw jedziemy terenem do Dunina odwiedzić moje zwierzaki. Dawno ich nie widziałam. Stęskniły się chyba bardzo za mną, bo zobaczcie jak zacieszają :)

Po dzisiejszej jeździe mogę powiedzieć jedno: z Anią jeżdżę tylko na rozjazdy:)  Nie chodzi o tempo, bo to Ania zawsze ma niezłe, ale o Ani znajomości:) No co chwilę musiałyśmy się zatrzymywać, bo spotykałyśmy znajomych Ani!:) Prawdziwa z niej celebrytka:)

Pierwszego znajomego spotykamy już na samym wyjeździe w Legnicy. Potem, pod sklepem w Sichowie zaczepiają nas partyzanci w mundurach. Ledwo co wyjeżdżamy za wioskę , a tu na podjeździe pod Stanisławów zatrzymuje się obok nas auto - kolejny kolega Ani, który czeka na nas potem na radiostacji.

Ania miała długą przerwę, ale świetnie sobie radziła z podjazdem- zero zmęczenia i uśmiech na twarzy:

Promieniująca szczęściem Ania:) W ogóle nie widać po Niej zmęczenia:)

I na koniec wspólne zdjęcie:)

Na powrocie do Legnicy, z kolei to  ja spotykam znajomego na rowerze:) Tyle spotkań na trasie co dzisiaj, to nigdy jeszcze nie miałam:) Widać, że wiosna idzie:)

W lekkiej mżawce wracamy przez Dunino do Legnicy. To było bardzo miłe rozpoczęcie miesiąca:)