Październik, 2012

Sobota, 13 października 2012 · dodano: 13.10.2012 | Komentarze 0

Stanisławów

Czwartek, 11 października 2012 · dodano: 11.10.2012 | Komentarze 0

Z Jarkiem i Łukaszem na Stanisławów, a później zjazd terenem do Sichowa. W międzyczasie gubię trasę, a później zaliczam ładny podjazd przez pole:) W drodze powrotnej towarzyszy mi Mały Głód, bo od 8.00 nic nie jadłam, więc nawet nie trzeba mnie namawiać na tortillę w centrum:) Byłaby to w sumie moja najdroższa tortilla w życiu, ale miałam szczęście i nie przepłaciłam zbytnio;)

Ognisko

Niedziela, 7 października 2012 · dodano: 07.10.2012 | Komentarze 2

O 10.30 miałam być na skrzyżowaniu. Wczoraj jednak trochę zabalowałam, więc dopiero po 13.30 dojechałam do Bogaczowa. Na szczęście w jedną stronę towarzyszył mi Andrzej. Na skrzyżowaniu nie dość, że przebił oponę, to jeszcze przeciął sobie rękę szkłem;/ Ale za to później było już tylko lepiej:) Po krótkiej przerwie spokojnym tempem przyjechaliśmy na miejsce i mogliśmy się ogrzać już przy rozpalonym ognisku. Bardzo miłe uczucie, zwłaszcza, że było dzisiaj chłodno. Były kiełbaski, ziemniaczki, a także kawa, która dzisiaj wyjątkowo mi smakowała:) Na ognisko przybyło także sporo osób: Ania, Iza, Monika, Andrzej, Jarek, Łukasz, Marek, Olek, a także pogromca mysz i maskotka dzisiejszego ogniska, czyli Dexter:)Niestety dni są coraz krótsze, więc po 17.00 trzeba było się już niestety zwijać i wracać do domu. Cieszę się, że wyszłam jednak dzisiaj na rower, bo rano nie chciało mi się z łóżka wstawać, a tak bardzo przyjemnie spędziłam niedzielę:)

Górzec

Sobota, 6 października 2012 · dodano: 06.10.2012 | Komentarze 0

Krótki wypad na Górzec ze względu na wieczorne plany. W sumie i tak dobrze, że Jarek przyjechał i zmienił mi dętkę, bo nigdzie bym nie pojechała;) Na Górzec podjechaliśmy szutrami, a potem przyjemny i szybki (bo już z wiatrem, który wiał dzisiaj dosyć mocno) powrót przez Bogaczów do Legnicy.

• Sprzęt Józek

Piątek, 5 października 2012 · dodano: 05.10.2012 | Komentarze 0

Stanisławów

Środa, 3 października 2012 · dodano: 03.10.2012 | Komentarze 0

Tym razem miła odmiana i zamiast na Górzec pojechałam z Jarkiem i Łukaszem terenem na Stanisławów. Dzisiaj wyjątkowo byłam pierwsza na skrzyżowaniu i to 10 minut przed czasem!:)Za Sichowem wbiliśmy się w teren. W lesie chwila przerwy na techniczne podjazdy. Pod samą radiostację jednak nie podjechaliśmy, bo nam się nie chciało;p Woleliśmy za to poleżeć przez chwilę na trawie, podziwiać jesienny krajobraz z Karkonoszami w tle oraz przyglądać się obłokom w kształcie schabowego czy uciekającego królika:) Powrót przez Dunino i przerwa w centrum na kebaba.

Wiadomo co:)

Wtorek, 2 października 2012 · dodano: 02.10.2012 | Komentarze 0

Razem z Jarkiem i Łukaszem na Górzec. Jarek przyjechał dzisiaj na swoim nowym, wypasionym rowerze:)Z Męcinki podjechaliśmy na Górzec kapliczkami, a zjechaliśmy szutrami. Pogoda całkiem znośna, chociaż pięć razy się przebierałam, żeby czuć się w miarę komfortowo:) Do tego jeszcze małe problemy z przednim kołem i hamulcem. Czas zajrzeć znowu do serwisu..