Styczeń, 2012

Środa, 18 stycznia 2012 · dodano: 24.01.2012 | Komentarze 0

Polne drogi i błotko

Wtorek, 17 stycznia 2012 · dodano: 24.01.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj zaliczyłam pierwszy w tym roku upadek:) Wchodząc w zakręt pośliznęłam się na drodze i wpadłam w błoto poślizgowe. Po pracy przyjechał do mnie Łukasz i pojechaliśmy w stronę Gniewomierza- polną drogą. Następnie skręciliśmy na Psary, a stamtąd wyjechaliśmy koło Księgienic. Mimo, że było tylko 5 stopni było mi bardzo gorąco. Musiałam się rozebrać i ściągnąć rękawiczki. Zrobiło się jakoś tak wiosennie. Słoneczko świeciło i jechało się bardzo przyjemnie. Tylko błota było pełno na trasie, co znacznie utrudniało jazdę na miejskim rowerze. Po drodze zauważyłam, że rosną już bazie na drzewach!Zerwałam sobie kilka i wsadziłam do koszyka. Z Księgienic pojechaliśmy przez Koskowice do Legnicy. Potem jeszcze sama pojechałam do Ziemnic.

Przejażdżka po mieście

Poniedziałek, 16 stycznia 2012 · dodano: 24.01.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj miałam wolny dzień od pracy. Spadło trochę śniegu i dalej lekko prószyło. Widząc taką pogodę za oknem nie mogłam odpuścić i musiałam wyjść na rower. Wyciągnęłam też Łukasza. Pokręciliśmy się trochę po mieście. Następnie pojechaliśmy do biblioteki Wypożyczyłam sobie książkę Kapuścińskiego, a potem udaliśmy się do parku. Wróciłam z Łukaszem do domu, a potem już sama pojechałam po raz drugi do parku. Tak przyjemnie się jeździło, że nie chciało mi się wracać. Ale samej trochę smutno, więc po przejechaniu 20 kilometrów wróciłam do mieszkania.

Jakuszyce- Orle- Rozdroże pod Cichą Równią- Nowa Trasa Górna(20km)

Sobota, 14 stycznia 2012 · dodano: 24.01.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj pojechałam na narty razem z rodzicami. Wyjechaliśmy do Jakuszyc już przed godziną 6.00, bo rano jest o wiele mniej ludzi na trasach. Na miejscu byliśmy już przed 8.00 Siedząc w samochodzie widziałam Justynę jak biegła po drodze w kamizelce odblaskowej:) Przed rozpoczęciem biegu wypożyczyłam sobie buty, żeby je przetestować i ewentualnie kupić. Najpierw pobiegliśmy do Schroniska Orle na gorącą czekoladę. To taki mój zwyczaj- czekolada musi być!:) Przy okazji pobawiłam się ze ślicznym, ośmiomiesięcznym pieskiem- Tolą. Potem z Orlego pobiegliśmy ambitniejszą ale za to bardzo widokową trasą do Rozdroża pod Cichą Równią, a następnie trasą Nową górną do Polany Jakuszyckiej . Jak dla mnie jest to najlepsza trasa- mało ludzi i piękne krajobrazy. Poza tym dobrze mi się biega pod górę, bo jestem lekka. Zdecydowanie lepiej niż z góry i po równym:)No i zmęczyć się można bardziej:)

Piątek, 13 stycznia 2012 · dodano: 24.01.2012 | Komentarze 0

Czwartek, 12 stycznia 2012 · dodano: 24.01.2012 | Komentarze 0

Do pracy i do sklepu

Środa, 11 stycznia 2012 · dodano: 24.01.2012 | Komentarze 0

Po pracy pojechałam do sklepu papierniczego kupić brystol. Jadąc ścieżką rowerową znalazłam zgubione klucze. Zamieściłam kilka ogłoszeń, ale do tej pory nikt się nie zgłosił...